ELIN ♥ VÄGARBETE *NOT*

Just nu i vårt område så hålls det på att bytas ut en hel drös med vattenledningar. Och eftersom de inte gräver ner vattenledningarna och håller på med arbetet mitt på gångbanorna så man får gå och cykla i leran. Riktigt kul alltså. Och häromdagen, när vi hade orientering hela dagen skulle man ju hem och duscha. Det var väl runt 16tiden som man kom hem och hade INGET VARMVATTEN! Kan ni tänka er att stå och duscha i iskallt vatten?! Det var något bland det värsta jag har varit med om. FY!
Nej, jag hoppas verkligen att dom blir klara med bytet snart, annars får jag väl ta och göra det själv. Kan ni tänka er mig stå och syssla med vattenledningar? hahaha.


+ Elin =


Något sånt kanske, fast man kanske får byta ut geväret mot en spade eller något?

Haha, hoppas att jag kanske gjorde fredagkvällen litelite roligare nu :)
Haha :)

Daniel♥Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0