VECKOPLANERING

·Skola; Ohyeah, det är vecka 45 och om en vecka och typ 7 dagar är det vecka 47, alla vet vad som gäller då! PRAKTIK! OHYEAH! Men den här veckan blir väl lugn. Missar dock första lektionen på onsdag eftersom att jag ska till tandläkaren, hihi

·Träning; JAPP! Började igår med träning on the cross. Och jävlar, nu ska det fan tränas varje dag (om jag inte har läxor och sånt, det går ju före) ska be mamma ge mig något litet straff för varje gång jag missar träningen. Hmm, kanske att jag måste städa huset kliniskt á la The Anka Palace?

·Vägen mot körkortet; Förra veckan på höstlovet körde jag nästan varje dag, körde även i helgen med och det går bra nu, kompis det går bra nu!
Det är bara teorin som jag ska komma ikapp med. Får börja läsa några minuter innan jag går och lägger mig =)

Daniel♥Elin

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken vecka du har :) Tack var med spelade bowling:P

2009-11-02 @ 21:05:38
URL: http://omlillasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0