VECKOPLANERING

·Skola; Vecka 46. Soft vecka men ändå inte. Onsdagen är kort, torsdagen är otroligt kort och fredagen är en aning kort. Sen har det ju lagts till två prov, en inlämning. Ett prov imorn och resten på fredag. Sen är det PRAKTIK!!!!

·Träning; Det har gått bra med träningen nu det sista! Känner mig jättenöjd och kan även känna att jag faktiskt kan unna mig godis och onyttigheter nu när jag tränar. Minst tre gånger i veckan har jag sagt. Men den här veckan vet jag faktiskt inte om det kommer att bli sådär överdrivet mycket träning eftersom att det är mycket i skolan nu och jag vill mer än gäärna ha bra betyg.

·Vägen mot körkortet; Körningen har gått bra, jag känner verkligen att jag har fått grepp om grejer nu. Jag har även kört mycket i stan och så det sista och har fått välja vägar själv utan att m eller p säger vart, hur, när och varför. Snart är det även dags för inskrivning på körskolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0