PRAKTIK, DAG 5

ÅÅÅÅH!
Jag älskar min prakik, jag älskar min arbetsplats, jag älskar mina kollegor, jag älskar att jobba!!
Haha, de som trodde att jag skulle gilla att jobba kan ju börja med att räcka upp en hand. Typ nu.

Det har inte varit överdrivet med jobb den här veckan, men idag vare en hel del faktiskt. Men det burkar ju vara det på fredagar. Och det är alltid kul när man har att göra =)

Och det bästa är att detta är EN av FEM hela veckor. Det har alltså gått en av fem veckor. Så jag har fyra underbara veckor kvar!! GILLAGILLA!

Ska även jobba under julklappskvällen nästa torsdag!


Då jobbar jag, tycker att ni ska boka in den kvällen och köpa en massa skor och grejer av mig =) läs till mig.

Nej, nu äre Idol.
Tänkte skriva, smsar senare, hoho så tokigt det kan bli ibland =)

Daniel♥Elin


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-11-20 @ 20:17:55
Postat av: linda <3

GRYYMT :D Kanske kommer man och köper då :P Är det billigare på skor då elr vad är deT?

2009-11-20 @ 20:18:54
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0