PRAKTIK, DAG 2

Hemma efter ännu en jätterolig dag på praktiken.

Gick visserligen upp vid 6,30 imorse för att ha lektion klockan åtta. Som tur är så träffade jag Sandra där och det var roligt att få höra hur hon har det på sin praktik.
Sen åkte jag ner till min egen arbetsplats och blev insläppt så att jag kunde påbörja dagens arbete. Idag fick jag vara i butiken och hjälpa alla kunderna med storlekar och sånt =)

Eftersom att jag börjar så tidigt på tisdagar så tyckte min chef inte att jag ska behöva gå så länge. Så jag slutar klockan 4 på tisdagar, göttt. Då slipper man komma hem när det är totalt kolsvart, som kan kännas ganska bra ibland =)

Jag är verkligen glad att jag har fått den praktikplatsen som jag har nu.

Daniel♥Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0