PRAKTIK, DAG 11

Hej alla!
Haft en trevlig helg och bra måndag?
Det vart tredje veckan på praktiken den här veckan och allt fortsätter att vara skitroligt =) jag är så otroligt nöjd med min praktikplats =)
Det som är så bra med att jobba i stan är ju att man under lunchen kan gå och köpa en massa julklappar! Har köpt två idag, ska byta den ena julklappen imorn mot en likadan eftersom att det var helt fail på den jag köpte idag, som det typ alltid är när jag handlar från den affären.. TRÖTTSAMT!

Ska även luncha med Claudia imorn =) vart vet jag inte riktigt än, men förmodligen på Englas café. Det ska bli jättetrevligt =)
Här kommer lite bilder från några saker som jag handlade idag, kan ju inte visa vad jag har köpt iochmed att en av de personerna läser bloggen=)
På Ordning&Reda hittade dessa söta bokmärken och en ny penna =)
Iochmed att det är dubbla poäng med NKnyckeln så passade jag på att köpa det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0