PRAKTIK, DAG 1

Ja, det var första dagen på praktiken idag!
Efter tio timmars sömn var jag ordentligt utvilad och förberedd inför en lång dag.
Väl framme och insläppt i butiken fick jag träffa världens trevligaste personal som tog väl hand om mig under hela dagen. Jag fick göra massor med roliga arbetsuppgifter under hela dagen tills det var dags att gå hem för dagen.
Första dagen bestod mest av att jobba nere på lagret och langa skor fram och tillbaka, upp och ner till butiken.
Men imorgon ska jag få jobba uppe i butiken =) och när jag har slutat så hoppas jag att min älskade Daniel♥ kommer och hälsar på mig =)

Nu ska jag ta det lugnt och kolla på CSI och prata med älsklingen<3 innan jag somnar. Det är upp tidigt imorn då det är lektion klockan 8 imorn och jag måååste ju verkligen gå på den eftersom att det är ett inviduellt val och blablabla. Men får iallafall träffa Sandra =D<3

Kan tyvärr inte lägga upp några bilder som jag har tagit eftersom att min mobil är inne på service och min digitalkamera suuuucks. Ni får vänta några dagar.

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer
Postat av: sandra

Hur e d?

2009-11-16 @ 21:16:13
URL: http://omlillasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0