Tisdag, 19 maj

Hej alla!
Det blev ingen bra uppdatering igår då jag hade världens migrän. Jag känner mig inte överdrivet pigg idag heller, har ätit två måltider på två dagar. Men det är ändå väldigt mycket bättre idag än vad det var igår. 

Hade nationella prov i matte idag. Del 2.
Jag trodde inte alls att det skulle gå bra, men frågorna vart hyffsat lätta.
Efter nationella åkte jag hem, pallade inte mer och huvudvärken satt i. Nu har det lättat ännu mer, skönt.

Om ca en halvtimme ska jag cykla bort till bussen för att åka och träffa min älskling<3 tyvärr bara jättekort eftersom han vart tvungen att åka hem tidigare :(
Men han kommer ju hit imorn och stannar till på söndag :) detta ska bli våran helg :)<3

Sen blir det plugg, svenska berättelsen ska in imorn.

Daniel♥Elin

Ha det bra, 
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0