Söndag, 17 maj

Hej alla!
Söndag igen och skola imorn igen. Gud vad tiden går fort! Speciellt helgen som är så dumt kort :(

Det var ju egentligen meningen att jag skulle hem till Josse i fredags. Men efter en hel del dramatik så spenderade jag kvällen hemma hos daniel<3, jag kände att det var det bästa. Och det var det. Vi behövde den eftermiddagen/kvällen, den blev verkligen jättebra :)<3
Sen var jag tvungen att åka hem på kvällen och vid tolvtiden i lördags träffade jag älsklingen i stan. Vi gick in på Wasséns och kollade på en ny väska till mig eftersom jag äntligen fick lämnat tillbaka den andra. Det blev en svart BjörnBorg, hur den ser ut får ni se i nästa inlägg :)
Så lördagen spenderades med älsklingen på bio, vi såg Fast and Furious. Sjuuuukt bra var den!
Innan vi gick på bio träffade vi Fredrik & Louise :) alltid lika kul :)
Tack för en underbar helg älskling, <3 jag älskar dig så otroligt mycket <3

Det har varit en ganska seg söndag, baby åkte hem vid halv fem och sedan dess har jag typ pluggat. Men det ska bli sjukt skönt med kort skolvecka och lång helg!

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0