Sammanfattning

Hej alla!
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men jag har inte haft tid att blogga då älsklingen är i landvetter. Sedan har jag ju brukat blogga i skolan, på datorlektionerna. Men nu har skolan stängt av internet när vi har lektion. Sämst!
Sammanfattning av veckan:
Onsdag; Hvitfeldtskadagen i skolan, träffade Marcus Allbäck och fick hans autograf (:
Vi fick runt och kollade på lite olika saker som dans och sånt typ. Inget speciellt egentligen, men det var extremt härligt väder!
Torsdag; Valborgsmässoafton och mormors födelsedag. Vi fick faktiskt sluta tidigare idag, visserligen bara en halvtimme, men bättre de än ingenting!
Jag åkte hem, baby kom hem till mig, han hade fått sluta tidigare från praktiken. Skönt för honom, eftersom han börjar så extremt tidigt och slutar sent. 
Vi gick med mamma och pappa till mormor, eftersom hon fyllde år, åt lite smörgåstårta och ngn annan tårta till efterrätt. Det var egentligen meningen att jag och Daniel<3 skulle åkt in till stan med Linda och Robin för att kolla på Cortegen. Men eftersom mormor fyllde år, och hennes kalas var lite senare än vad vi hade tänkt så skulle vi inte hinna in. 
Under kvällen var vi nere vid sjön, både kommunala och långgrunda och träffade trevliga människor (:
Då det inte fanns sådär överdrivet mycket att göra (som det inte brukar finnas på Valborg) åkte vi hem hyffast tidigt och kollade på film och hade det mysigt (:

Daniel♥Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0