Onsdag, 13 maj

Hej alla!

Pappa var hos läkaren idag för att ta nya PSAprov. Mamma har varit sjukt orolig de senaste dagarna och pappa har nog oxå varit otroligt nervös.
Men det var bra besked. PSA:t låg på 0, det lägsta de kan ligga på. Så det var otroligt skönt att få det resultatet.

Jag kommer ihåg för ett år sedan. Idag var det exakt ett år sedan pappa åkte in på sjukhuset för att opereras nästa dag. Jag kommer ihåg dagen efter beskedet så otroligt väl och det var så otroligt jobbigt. Jag vill tacka alla som stöddade både mig och min familj under den här tiden. Ni anar inte hur extremt mycket det betyder för oss.

Daniel♥Elin

Kommentarer
Postat av: SaraB

Härligt gumman<3

2009-05-24 @ 18:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0