Måndag, 25 maj♥

Åtta Underbara Månader <3

Jag kan knappt tro det, det är för bra för att vara sant <3 det har gått åtta underbara månader!
Det finns verkligen inte ord för hur extremt mycket jag älskar dig daniel<3 du är allt, du är hela mitt liv <3333

DANIEL♥ELIN




Här kommer lite bilder från skoldagen, enjoy (:

Josse & Helena (:


Josse & Helena


KlantLina som äntligen har fått tagit bort sitt gips, wihow (:


Helena


Jag


KlantLina (:


KlantLina :)


Josse :)


Mee (:



Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer
Postat av: josefine

Hej! fina bilder ser lite mongo ut men tach! ;)

Ska lägga upp lite bilder på dug sedan!! <3

2009-05-26 @ 12:08:02
URL: http://missrosdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0