Måndag, 11 maj

Hej alla!
Eftersom det har hänt mycket under helgen tänkte jag berätta lite för er om den ):

Lördag;
Vaknade vid tiotiden med älsklingen bredvid mig<3
vi var tvunga att gå upp eftersom mitt kalas skulle börja sex timmar senare och det tar ju lite tid att göra iordning allt.
Idag var det även första gången som jag fick träffa mitt kusinbarn(: Lilla Leia, som är så otroligt söt. Asså det gick inte att hålla ögonen ifrån henne.
I övrigt var kalaset otroligt kul och jag fick massa spännande saker (:
På kvällen gick jag, Fredrik och Louise ut och satt och snacka om allt mellan himmel och jord. Sen kom älsklingen oxå.
var hemma innan tolv och då var jag så trött så jag somnade strax därefter.

Söndag;
Körde faktist bil in till stan med mamma och pappa för att byta lite saker och träffa Fredrik och Louise. Vi gick runt och kollade på massa kläder, sen köpte jag en jättesöt bikini på H&M och även ett par solglasögon (:
Louise köpte likadana glassisar men shiieet vilken tid de tog innan hon kunde bestämma sig. haha
tack för en trevlig dag :D<3
när jag kom hem träffade jag älsklingen en stund <3

Måndag;
Skola igen, prov som faktist gick bra! Svenska därefter och sedan reotrik där jag höll mitt tal om Unicef. Det gick också jättebra och jag var nöjd över min insats.
Sen var de hem, där jag fick ett paket från VeckoRevyn. 
Nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma förbi en liten stund. De blev inte mycket tid idag heller :(
jag älskar dig så jävla mycket och jag saknar dig så extremt mycket älskling :(<33333333 

tidning, nagellack från Mavala och armband från Ms Bijoux.

Daniel♥Elin


Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0