Hej alla!
Tisdag...

03a4c8e6623a29135ea55e0e81043792.png

Kolla varifrån!

Hej alla!

Tisdag idag och vi hade bara en lektion. Det kan ju kännas lite segt att bara gå på en lektion på ca en timme, men eftersom vi har prov i det ämnet på torsdag så kändes det nödvändigt att gå. Innan jag kom till skolan träffade jag Lina och Josse på fiorucci och kollade på lite kläder innan vi åkte upp till skolan. 


Efter skolan träffade jag min älskade daniel en liten stund, precis som de har varit de senaste. Men snart hoppas jag verkligen att vi får mycket mer tid tillsammans<3


nu måste jag tillbaka till pluggandet. Slänger in en bild på mitt nya fina nagellack.


Daniel♥Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0