Fredag, 15 maj

Hej alla!
äntligen fredag idag och senare ikväll ska jag och tjejerna hem till josse för en liten tjejkväll med grillning (hur vi nu ska lyckas med de xD) och lite tjat (: det ska bli kul, för vi har inte träffats på länge bara vi 5 (:
Eftersom jag har bokat upp mig med tjejerna ikväll kan jag inte träfffa min älskling speciellt länge idag. Men vi ska ju ses imorn och då ska han sova hos mig :)<3
Jag har verkligen världens bästa älskling, det finns inte ord för hur mycket jag älskar dig hjärtat <333

Det kommer att bli väldigt stressigt idag, men jag har planerat allt precis hur jag ska ha det, så det kommer att bli perfekt. Är det stopp på motorvägen i eftermiddag så kommer jag att få panik. Men det kommer väl att lösa sig (:

Nu är det bara två lektioner kvar sen börjar min helg :)

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0