Veckoplanering

•Skola;
3 heldagar och en lektion på tisdag och fredag.
Egopresentation imorn eftermiddag på Retoriken
Torsdag; Engelskaprov, Realia
Fredag; En lektion, Svenskaprov. 11.30 ska vi vara på UFmässan.

•Träning;
Imorn börjar min crosstraining med crosstrainern ;)
Ni får gärna smsa mig och peppa mig hela dagen om att jag ska träna (:
Innebandy som vanligt, tisdag och onsdag. Seriens sista match på fredagkväll. Mot pixbo. Vinner vi kommer vi trea i serien (Y)

•Kärleken;
Jag skulle tro att Daniel är i Gråbo hela veckan. Det innebär att jag endast träffar honom efter skolan fr.o.m. tisdag. Men varje sekund med honom är underbar, så vi gör det bästa av situationen. Sedan hoppas jag att jag har helgen tillsammans med honom (: jag älskar verkligen dig daniel, du är mitt allt♥


Kommentarer
Postat av: Bella

haha, naae ja är osäker om han har berättat om de ! ;)

2009-03-09 @ 09:41:57
URL: http://isabellaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0