Veckoplanering

·Skola;
Full vecka, ett prov, en uppsats och sedan är det lugnt. En vanlig vecka kan man säga. Sedan ska ansökningarna till sommarjobben in någon gång snart också.

·Träning;

Föräldramatch imorn med laget, sedan träning på onsdag och sedan får det bli resten med crosstrainern. Jag behöver pepp, ärligt talat!

·Kärleken;
Älsklingen är hemma i Gråbo den här veckan eftersom han var i Landvetter nästan hela förra veckan. På onsdag, den 25 mars har vi varit tillsammans 6 månader, ett helt halvår. Det är så underbart att vara kär! Jag älskar verkligen Daniel, mer än allt annat<33
Helgen kommer att bli superbra!

·Övrigt;
Det är våffeldagen på min och älsklingens halvårsdag (: gottit :D
Jag vill ha helg, som alltid (:

Daniel♥Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0