UFmässan

Efter svenskaprovet idag, (som vi inte ska kommentera) åkte jag och mina tjejer ner till city. Vi gick till 4 gott och köpte lite godis sedan gick vi och fikade.

Klockan började närma sig 11.30 och då fick vi ta bussen till Svenska Mässan där UFmässan skulle hållas. Det var faktist rätt kul, massa roliga personer och så täffade jag Anna, Adam, Anna och Carro där (:
Efter ett tag såg jag Kalle och Mekki (från min journalistik) stå vid en monter och sålde typ saft, haha, det var det jag trodde iallafall. Men det var drinkmixar. ASGODA! Så jag köpte tre stycken :D

Sen gick vi runt där lite och kollade, sen åkte vi hem.

Och jag har precis lärt mig hur jag kan ladda ner låtar med de nerladdningsprogrammet som älsklingen<3 fixade åt mig förra veckan ;)
Nu får jag fortsätta om jag ska hinna göra klart de innan vi ska käka.
Mat från Aldardo, MUMS!

Jag saknar min Daniel så otroligt mycket, DU ÄR MITT ALLT ÄLSKLING♥

Sen sticker vi iväg till matchen, uppdaterar efter den.

Daniel♥Elin


Ha det bra,
Pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0