Torsdag, 19 mars

Hej alla!
Även om det är torsdag så är jag HAPPY :D för att jag ska hämta mina bilder som jag, Claudia och Linda tog för ca en och en halv månad sedan. Det känns cplängesen som vi tog bilderna. Men det var något bland det roligaste jag har varit med om, att få bli fotograferad med två av mina närmaste vänner. Jag skulle ärligt kunna jobba med det (a) (: även om jag aldrig skulle kunna göra det! Och säg inte emot för ni vet att det stämmer.

Nu sitter jag på första lektionen, Bransch och Produktkunskap. Något bland det mest onödigaste ämnet som finns. Efter det har vi engelska, sen lunch, sen information, sen är sista lektionen matte.
När skoldagen är slut så ska jag ner på stan och kolla efter en present till min mami. Sen går jag upp till hennes jobb och så går vi till Model Lab när hon har slutat.

Sen hem för att städaaa :( sen ska jag tillbringa min torsdagskväll med min älskade älskling<3 vi får se om jag hinner träna innan han kommer. om inte så kan jag göra det imorn efter skolan.

JAG VILL HA HELG, nej förresten, JAG VILL HA SOMMARLOV, ett livslångt sommarlov!!

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0