Tisdag, 17 mars

Hej alla!

Det blev inga inlägg igår eftersom jag knappt var hemma. Först var det skolan. Seg dag, 10.05 - 16.40. Sen hem för att äta och sen iväg igen till stan för Pixbo - Aik. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men det var ändå rätt kul. Inte matchen, men folket (:

Idag är det skola, bussen går om ungefär 20 minuter. Sen ska jag hem igen efter skolan, är alltså hemma halv tre, hem och börja plugga, sen iväg till Partille för att träffa älsklingen<3 som jag inte har träffat sen i söndags :O
Vi åker hem, sen ska han iväg och klippa sig, jag ska hem, äta och sedan träna. Sen ses vi förhoppningsvis på träningen ikväll. Så vi hinner väl kanske umgås 2 timmar idag.. Bättre det än ingenting iallafall.

Nu måste jag göra klart allting, annars kommer jag att glömma något. Fast det kommer jag väl att göra ändå, haha (:
Vi hörs senare under dagen.

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0