Tisdag, 10 mars

Hej alla!

Sitter i skolan nu, har inte kunnat blogga tidigare eftersom jag, mitt smartass, glömde min dator i skolan (:
När jag satt på bussen hem igår så tänkte jag "hrm, undra om jag har glömt någonting i skolan" Då slog det mig! DATORN!
Vilken panik jag fick! Jag minns att Lina sa till mig när vi var uppe vid skåpen och hämtade våra saker innan vi skulle till sista lektionen. haha, jag och mitt jävla minne asså.

Jag började faktist träna med Crosstrainern igår! Jävlar va gött de var. Ska försöka träna lite varje dag, innan träning, efter träning och öka lite hela tiden. Snart kommer jag ha värsta bodybuilderkroppen ;D naaaaaaaat!

Eftersom jag började 12.55 idag åkte jag 11 bussen till stan för att kolla lite på saker. Jag har hittat en del saker som jag ska köpa (:
♦ Ett par vita converse, Nilson 699 kronor
♦ Kuvertväska, Wasséns 149 kronor / 249 kronor
♦ Kuvertväska, Accent 199 kronor
♦ Kuvertväska, MQ 199 kronor / 249 kronor
♦ Plagg från Bondelids sommarkollektion ÄR ETT MÅSTE!
♦ Mobil från Nokia, förmodligen modellen N79 eller N78. Hjälp mig att välja (a)
Digitalkamera från Nikon, modell Coolpix S 225, Media Markt 1690 kronor

I veckan ska jag även köpa mina bilder från Model Lab. Det ska bli ungefär 10 bilder:D:D:D

Imorn får jag ÄNTLIGEN träffa min Daniel<3 jag har inte träffat honom sedan i söndags och det är jättejobbigt att vara ifrån honom. Jag blir tokig snart! Det är verkligen jättejobbigt att vara ifrån dig älskling :(:(:(:( <33333 JAG ÄLSKAR DIG !!!

Efter skolan sticker jag och dubbelsandra ner till city en stund, sen åker jag hem och pluggar. Blä på det.

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0