Söndag, 29 mars

Hej alla!

Det har varit en underbar helg, jag har spenderat den med min älskade Daniel<3
I fredags hade vi myskväll hemma med godis och film och massa mys :D<3
Igår var vi bjudna hem till älsklingens moster då hon fyllde 19 år, visserligen gjorde hon det i onsdags, men hon hade kalas igår och de va jättekul(:
Sedan åkte vi hem till älsklingen och va med Sofia och Nina en stund, vi gick hem till Sofia och spelade Pictionary. Haha, så jävla kul :D
Sen vid tolvtiden gick vi hem och hade jättemys <33
Vi åkte till la idag och har haft ännu en jättemysig dag tillsammans.

Tack för en underbar helg älskling, du gör den till den bästa <333

Hoppas bara att vi inte blir sjuka nu, eftersom Daniels<3 bror blev sjuk i fredags, Daniels<3 mamma och låtsaspappa blev sjuka idag så vi får hoppas att jag och älsklingen inte blir sjuka nu!

Hoppas att ni oxå har haft en bra helg, ni har ju visserligen inte haft lika bra helg som jag har haft, men ändå haha (:

Daniel♥Elin


Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0