Söndag, 22 mars

Hej alla!
Eftersom jag är så extremt dålig på att uppdatera min blogg på helgerna så ska jag ha bloggfria helger. Jag kanske sammanfattar helgen på söndageftermiddagarna och så kanske jag lägger upp ett inlägg om jag känner för det. Men eftersom jag tillbringar mina helger med min älskade Daniel<3 så har jag ingen större lust att spendera en större tid framför datorn.
Men ni ska inte deppa ihop för det! Jag ska komplettera helgerna med mer inlägg på vardagarna med minst tre inlägg varje dag. Låter det bra? (:

Sammanfattning av helgen:
Fredag; Skola som vanligt och tog tolv bussen till la, gick hem, bytte jacka eftersom det var underbart väder, gick till mormor, handlade åt henne och träffade älsklingen och vi åkte in till stan och köpte ett linne till mig och lite godis eftersom vi skulle ta det lugnt under kvällen med lite bad, sedan flätade mamma mitt hår eftersom Daniel<3 ville att jag skulle ha lockigt hår på lördagkvällen (:
Lördag; Vi vaknade strax efter tio och gick upp och åt god frukost, sedan gjorde vi oss iordning och älsklingen<3 stylade mitt hår och det blev svinsnyggt. Vi han dock inte ta något kort på det, men det var inte sista gången jag hade den frisyren kan jag lova!
Sedan fick vi skynda på med att göra oss iordning, städa undan lite, och lägga över musik till älsklingens mp3 som vi skulle ha under kvällen. Vi var bjuda till Josefine denna lördagkväll och vi skulle ha med Tische och Sofia.

Tische kom till la vid tre tiden och vi åkte in till stan med sexbussen för att möta sandra, marcus, sofia, lina och sandra för att sedan åka vidare till Billdal. När vi alla sitter på bussen börjar vi prata lite om dagen så är det en gubbe som säger till oss typ 10 gånger att vi ska vara tysta och han såg så jävla läskig ut. haha.

När bussen stannar vid hållplatsen där vi ska av är de ingen som har plingat utan det är när jag ser vart vi är som jag säger, MEN det är ju här vi ska av! Och alla rusar upp, haha, fan va kul de såg ut x)

För att sammanfatta resten av kvällen var det jätteroligt, förutom vissa händelser, men det var jättetrevligt!

Jag och Daniel<3 åkte hem med halv tolvbussen till mig och vi somnade nästan med en gång<3

Söndag; Upp tidigt, mamma kom och väckte oss strax efter tio och vi skulle åka ner till mina kusiner klockan elva. Det var meningen att älsklingen skulle följa med, men eftersom han skulle vara hemma ganska tidigt så kunde han inte följa med :(
Men det var kul att träffa kusinerna igen, snart är det dags för ett kusinbarn oxå (: det ska verkligen bli jätteroligt med en liten bebis (:

Måndag imorn igen, lång dag, ett prov, ett tal och ingen Daniel :( men på tisdag får jag träffa min älskling igen<33

Daniel♥Elin



Ha det bra,
Pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0