Söndag, 15 mars

Hej alla!
Förlåt för den dåliga uppdateringen, men här kommer en sammanfattning av min helg (:

Fredag, efter skolan kunde jag inte göra annat än att åka hem eftersom min älskade Daniel jobbade till klockan fyra, och jag skulle äta senast halv fem. Så jag kunde inte träffa honom idag heller :(:(
Matchen. Som var den sista den här säsongen, mötte vi Pixbo och varje gång vi möter dom så får vi panik, för att det är Pixbo. Men vet ni vad, VI VANN OCH JAG GJORDE MÅL!! Vi vann med 3-0 över Pixbo! Grymt bra.

Efter matchen åkte jag och Linda hem och gjorde oss iordning, sedan kom Robin ner och vi tittade på LunnaRevyn. hahaha, jag var så jävla ful; efter att de hade presenterat och sånt, så började alla klappa händerna, och vad gör jag? Jo jag börjar också klappa händerna hahahahah XD dummare får man leta efter!

Lördag, åkte in med 12bussen till stan för att träffa älsklingen<3 vi gick runt i stan och älsklingen<3 köpte jeans och en t-shirt. Sedan träffade vi Fredrik och Louise en stund innan vi åkte hem och bytte om. Vi skulle titta på Joakim, Daniels<3 lillebrors match klockan fem och det skulle bli ganska kallt, så det var lika bra att sätta på sig lite varmare kläder. Jag fick även träffa Daniels<3 mormor och morfar (: det var riktigt roligt att träffa dom (:
När vi kom tillbaka till Landvetter så käkade vi en stund och målade roliga gubbar på varandra och hade otroligt roligt!
Sedan kom Rasmus och hämtade oss och vi åkte hem till honom en stund. Det var meningen att Adde skulle köra hem oss, men han kom så sent så vi fick ta sista bussen hem. Vi hade även hyrt Batman - The Dark Night som vi började kolla på, men det orkade vi inte så vi bestämde att vi skulle kolla på den dagen efter.

Söndag, Jag var otroligt pigg imorse, till skillnad mot min älskling som låg och sussade så gott bredvid mig. Men tillslut orkade jag inte vara vaken själv så jag väckte min sötnos så han vaknade och vi gick upp och gjorde god frukost (:
Sen gjorde vi oss iordning och efter ett tag kom Sofia (:
Men efter ett tag åkte hon och min älskling<3 hem till Gråbo och så får jag inte träffa honom igen förän på tisdag :(:(:(:(
Jag hatar söndagar, det är den jobbigaste dagen på hela veckan :(
Så snart ska jag upp och träna på Crosstrainern, jag får nog träna ett tag för att kompensera all fettomat jag har fått i mig. Jag ska få en snygg kropp till sommaren!! Jag ska ha det!

Daniel♥Elin


Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0