Onsdag, 4 mars

Hej alla!

Träningen igårkväll var faktist bra, vi var hela 14 personer som var med och tränade! Det kändes otroligt bra och snart är de dags att åka upp till träningen igen. Imorn är det dags att börja på Crosstrainern. Jag får göra ett schema så att jag tränar när jag ska och inte slarvar med träningen om jag vill få en något bättre tränad kropp till sommaren!

Det är vecka 10 nu och det är första veckan på vår tredje och sista period i skolan. Vi har inte höst- och vårtermin utan vi går runt på tre olika perioder med tre olika scheman. Och den här veckan började mitt andra val i de individuella valen som vi har i skolan. Retorik. 
Jag skulle haft min första lektion i måndags, men eftersom jag inte mådde speciellt bra då så var jag hemma och missade den lektionen. Men idag var det alltså dags för retoriken och jag måste säga att jag var skeptisk till det när det började närma sig. Efter idag insåg jag att jag hade fel, det var en riktigt rolig kurs och jag hoppas att jag kommer att lyckas rätt hyfsat. 

Efter skolan åkte jag tåget med Lina till Partille för att träffa min älskade Daniel<3 
Vi gick upp till Allum och älsklingen<3 köpte lite saker. Sen gick vi till tåget så att älsklingen inte skulle missa tåget och jag gick till bussen för att åka hem. 
Nu sitter jag här och bloggar när jag egentligen ska börja skriva på mitt egopresentation som jag ska redovisa på måndag på retoriken. 
Jag kan nog börja imorn istället, det spelar nog ingen större roll (:

Daniel♥Elin

Ha det bra, 
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0