Onsdag, 18 mars

Hej alla!

Det är så underbart att man börjar 8 på en onsdag och måste upp klockan sex. Sen är det ingen som kommer och väcker en när man ber om det. Så kommer pappa in ca 6.45
"Elin, du hinner fortfarande till skolan om du går upp nu"
PANIK!
Så det var var dags att springa upp, stressa sönder och springa iväg till bussen. Såklart missar jag den. Jag och västtrafik går inte ihop den här veckan!!!


Dagen förövrigt har varit ganska seg. Slutade strax innan tre, så jag hann med tre bussen med Erica Gris hem, så gick jag hem, väntade på mamma och älsklingen<3
Efter maten fick jag iallafall skriva klart mitt CV. Eller som mamma sa igår; har du skrivit klart fitt VC? haha, det lät så fult!

Men nu är det iallafall färdigt, och jag vet iallafall än så länge vart någonstans jag ska lämna mina "jobbansökningar". Det är så otroligt tråkigt att gå utan pengar och inte kunna göra någonting för att man är PANK. Jag hatar det ordet. Blä på det.


När jag var klar med det hade jag äntligen tid för min älskade Daniel<3 sen tog han åttabussen upp till honom och jag gick upp till träningen. Som faktiskt gick rätt bra, jag fick grymma skott (för en gångs skull)

Men när vi började spela tvåmål så gick de lite sämre, de va segt som fan.


Nu sitter jag här och ska om några minuter hoppa in i duschen och ta en skön dusch. Efter det ska jag göra iordning lite youghurt och sätta mig i sängen framför V.Ä.N.N.E.R världens bästa tvserie. Den är överdrivet bra!


Sov så gott.


Daniel♥Elin

Ha det bra,

Pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0