Måndag, 9 mars

Hej alla!

Vecka 11 nu och knappt 4 veckor kvar till Påsklovet. Wihooow.
Idag skulle vi hålla tal på Retoriken, det första av 5 tal. Jag blev förvånad över att det gick så bra som det gjorde för jag brukar vara sämst på att hålla tal. Jag hatar att prata inför stor grupp, men den här kursen är sjukt bra.

Jag kom hem tidigare än vad jag hade trott och sedan dess har jag ätit och suttit här. Jag ska ju börja träna på Crosstrainern idag. Hoppas att jag verkligen gör det oxå!!
Jag hade även tänkt att plugga lite inför de två proven som vi har i veckan. Men eftersom jag glömde datorn i skolan (i skåpet) så orkar jag faktiskt inte (:

Jag börjar 12.55 imorn, extremt gött (:
Jag ska träffa Josefine i min klass innan och skutta runt på stan en stund innan och förmodligen ta en fika, möjligen på Fröken Olsson. Perfekt (:

Daniel♥Elin


Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0