Måndag, 2 mars

Hej alla!

Måndag idag och jag är hemma från skolan p.g.a. vätskebrist. 

I fredags sov jag hos baby, vi var med Sofia mestadels under kvällen och satt och snacka om typ allt. Sen gick vi hem, kollade på halva Bedtime Stories, sen hade vi mys och somnade efter ett tag. 
När vi vaknade gick vi och gjorde oss iordning, sen kom Sofia och vi gick ut lite innan vi åkte till la. Vi käka lite och sen gick vi ut och träffade Henke och Pontus. Sen blev det svinkallt så jag gick hem och kollade på Legally Blonde i min ensamhet..
Igår spelade vi match mot IBK GBG 93, de är asbra och vi förlorade mot dem sist. Jag var ganska inställd på att vi skulle förlora, men vi vann med 3-1, wohow!
Efter matchen gick jag upp och mötte älsklingen, vi gick ner till mig och hade mys :D hahaha <3333
På kvällen åkte vi upp till älsklingen och Oliver kom upp med ett framdäck som de skulle byta på älsklingens moppe. Tog kvart över nio bussen hem.

Daniel, du är mitt allt<3 jag älskar dig så otroligt mycket älskling, jag är ingenting utan dig hjärtat. Jag älskar verkligen dig, bara dig <3

Daniel♥Elin

Ha det bra, 
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0