Söndag, 8 mars - Internationella Kvinnodagen

Hej älskade bloggen!!

Äntligen är jag tillbaka i bloggen :D
I ungefär en och en halv veckas tid har min dator krånglat, eller mitt Norton Security har lagt av, men igår fixade min älskade Daniel datorn och nu kan jag blogga och göra allt annat som jag gör på min lilla dator (:

Helgen har varit den bästa, så otroligt underbar och mysig.
I fredags hade jag och älsklingen<3 myskväll med godis och filmen Patrik 1,5. Jag tyckte att den var rätt bra, det var lite svårt att se två hetrosexuella personer spela bögar. Men den var rolig!
Igår var vi på bio, men vi var och hämtade biljetterna en timme innan filmen började. Så vi tog en liten promenad, underbart (:
Borta Bäst Hemma Värst var en jättebra film, den var rolig och lite galen (:
Efter bion gick jag och älskligen till Korsvägen, det var jättemysigt. Åh jag är så galet kär i dig!!<3

Idag, söndag har vi varit och solat, ätit pannkakor och badat.

Som sagt helgen har varit otroligt underbar <3

Nu kallar läxorna. Jag har ett tal att skriva om mig själv till imorn och jag vet inte vad jag ska skriva. JOBBIGT VÄRRE.

Aja, jag har natten på mig iallafall (:

Daniel♥Elin



Ha det bra,
Pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0