Västtrafik

6e5fb0f32e95b6105e21ebe1df4f5d15.png

Kolla varifrån!

Hej alla!

Västtrafik har förmodligen den värsta veckan hittills. Igår tex när jag och Linda skulle åka in till stan med sex bussen så kommer den inte. Så vi sticker ner till centrum för att se om den går därifrån. Men då står det en röd express som ej är i trafik. Vi går fram och frågar busschauffören om han vet något. Men det gör han inte, han ska tydligen byta av med killen som ska komma med sex bussen. Efter typ två minuter kommer det en till röd. Men den ska inte tillbaka till stan. Sen efter tio minuter kommer det en tredje buss som inte heller är i trafik. De var en tjej som ringde västtrafik men de visste ingenting, såklart. Sen när halv sju bussen kommer så kommer det en till röd. Så det står alltså fem bussar i landvetter centrum. Jag och Linda var sjukt nära på att ta taxi, men eftersom vi inte hade några pengar att lägga ut så fick vi ta bussen.

Idag, nu imorse skulle jag ta 9bussen från landvetter centrum. Kommer den bussen? Nej! Så jag får sitta och vänta en till halvtimme på bussjäveln. Jag blir så jävla trött!

 

Daniel♥Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0