Fredag, 13 mars

Hej alla!
Det är äntligen fredag och min fredag blir nog inte så dålig som jag hade trott. Innan matchen kommer Linda hit och ska underhålla mig (: sen drar vi iväg till Mölnlycke för att spela seriens sista match, mot pixbo. Efter det åker vi hem till mig och gör oss iordning, sen ska vi träffa robin och så ska vi kolla på film eller ngt (:
21.30 på kanal5 kommer Legally Blonde 2 (: jag såg första filmen förra veckan och den är så sööt :)

Jag ska snart ta bussen till skolan för att ha en lektion, ett svenskaprov och sedan ska vi på UFmässan och sedan hem. 
Hoppas att jag får träffa min älskling idag med :)<3333

Vi hörs senare under dagen.

Daniel♥Elin

Ha det bra, 
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0