Bdb = (N)

Jag tror inte att jag är ensam om att tycka att den nya bilddagboken SUGER!
Den är så jävla kass.
Nästan varje vecka är det problem med sidan och det går inte att logga in.
Det är irriterande som fan att det ska krångla varje jävla gång man ska logga in!! AAAH, jag måste få ut mitt vrede på någonting. Ni får akta er på träningen sen alltså, haha. nej jag skojjade bara. Men fan.

Jag vill verkligen ha tillbaka den gamla bilddagboken, den var så mycket bättre! Tycker ni inte det?

Nu är det dags att byta om, träningen börjar snart.
Vi hörs efteråt.

Jag saknar dig extremt mycket älskling, du är mitt allt<3 jag älskar dig mer än någonting annat Daniel<3


Daniel♥Elin



Ha det bra,
Pusss.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag håller med dig helt och hållet. Det är problem med den hela tiden. Och nu börjar de komma med en massa betaltjänster och skit. Det var det jag var rädd för när Lunastorm skulle ta över, att bilddagboken också skulle bestå av en massa grejer man måste betala för. Så jävla onödigt!

2009-03-11 @ 11:59:37
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med dig!! Den SUGER!!!!!

2009-03-11 @ 19:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0