Veckoplanering


·Skola; Måndag och tisdag = skola. Eller ja, måndag, betygsnack. Tisdag, engelska och information om skolavslutningen. Onsdag ledig (: torsdag skolavslutning :D ett helt år har redan gått, nu är det bara två år kvar, sen är de BYEBYE HVITFELDTSKA!!!

·Träning; Crosstrainern, Måndag, tisdag och onsdag, sen kanske ngn annan dag.

·Familjen; Mamma ska på middag med jobbet imorn så hon är inte hemma förän sent imorn kväll, så det blir pizza och mina nya vänner Ben&Jerry eller ostkaka. Kan inte riktigt bestämma mig ^^,
Förhoppningsvis kommer älsklingen<333 hit imorn med:)

·Övrigt; På torsdag är det skolavslutning, om vi ska göra det som står i kalendariet så ska vi samlas 9 i skolan och så slutar vi klockan 11. Därefter bjuder mamma och pappa mig på lunch och sen kör vi pappa till jobbet så åker jag och mamma ner till Tranemo till Isabellas student, wihow! Det ska bli riktigt roligt (:

Daniel♥Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0