Tisdag, 30 juni

Hej alla!

Idag har det varit sjuukt varmt!
Speciellt jobbigt för mig som har varit ute och jobbat hela dagen, från klockan nio till klockan tre. Jag har alltså målat uterummet. Och jag som är så unbelievable smart och målar den soligaste sidan sist. Inte alls så att jag får någon skugga överhuvudtaget. Men nu vet jag det till nästa gång, eftersom jag måste måla solsidan en gång till. Färgen bleknar tydligen enligt pappa.

Imorn kommer Bella och Marie hit! Det ska bli riktigt kul :D

Nu ska jag kolla på tv, tisdagkvällar = tjejkvällar. Paris Hilton: My New BFF och sen Real Housewifes of New York. Efter de ska jag prata med älskling<3 som jag inte har fått träffa idag :(<3 sen sova om jag ska orka upp imorn :)

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0