NK rea

Hej alla!

Idag var det den efterlängtade NK rean. Jag och mami åkt med 8,18 bussen imorse och var inne i stan ca tjugo i nio. Dörrarna öppnade inte förän 9 så vi gick och ställde oss i kön och väntade på Josse som skulle joina oss på NK (:

När klockan blev 9 gick vi direkt till Gant, specieltt för att kolla om det vart rea på några snygga skjortor. Visserligen var det rea, men max 40 % på kläder. En besvikelse måste jag säga. Men jag hittade lite underkläder och saker från ordning och reda som jag fick hem. Hittade även en Botkier för 2500 kronor. Fan att jag inte hade dem pengarna med mig, då hade jag tagit hem den med en gång!
Jag och mamma köpte även en oversizeskjorta på Gina som vi köpte (Y)

När jag kom hem satte jag mig i solen med min bok, En Shopaholic Säger Ja. Extremt bra är den. Men det är en farlig bok, jag håller nästan på att bli en shopaholic :O

Anyway, imorn är det tisdag, en solig tisdag och vid ett tiden ska jag hem till min kära moster medans mamma är hos tandläkaren, vi ska gå och äta pannkakor på Egg & Milk :)

Älskling<3 kom förbi nyss. Haha, sämst på att vara ärlig när det gäller kortspel (:
Vi har 9 månader om tre dagar, helt underbart <3

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.


Kommentarer
Postat av: queenpeach

åh vad gott med pannkakor!

2009-06-23 @ 11:13:21
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0