Skolan är officiellt slut - för iår.

Idag var det sista gången jag gick till skolan för att göra några uppgifter.
Vi hade matteprov, det sista i hela ettan. Skööönt.
Imorn är jag ledig. Sååå gott. Men jag ska ändå in till stan, eller iallafall till Burger King för att lämna CV där. Sen tror jag att jag åker in och träffar älsklingen<3 så åker vi till la och han sover förhoppningsvis här.
lördag är det middag som gäller, jag har bjudit hit Josse, Lina, Sandra och Sandra för en liten avslunting för detta året. Vi ska såklart ses på sommarlovet. Men det ska bli jättekul med middagen (:
söndag ska jag förhoppningsvis tillbringa min söndag med älsklingen<3
måndag är det endast en lektion, då ska vi få reda på våra provresultat i matten och även snacka betyg. Sen har vi ingenting mer den dagen.
tisdag börjar vi 9.50 och slutar 11.00. På onsdag är vi lediga, av någon knepig anledning. På torsdag är det sommarlov! Eller ja. Jag och mamma ska ju ner till Tranemo för att fira min kusin Isabellas student och se när hon springer ut. Det ska bli riktigt roligt :)
Gottgottgott. ingen mer skola förän till hösten, och då börjar jag tvåan, hihi (: då är det bara ett år kvar till studenten!!

Daniel♥Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0