Onsdag, 3 juni

Hej alla!

Ledig idag eftersom Hvitfeldtarna tar studenten idag! Tänk, om 2 år är det min tur. Fyfan vad kul det kommer att bli!
Älskling<3 kom hit imorse och vi har haft det jättemysigt, vi var även upp hos mormor och fikade lite med henne (:

Imorn har jag sovmorgon, gottgott. Börjar 9,35 och slutar ca halv två, har matteprov klockan ett så jag vet inte riktigt när jag slutar. Sen åker jag till Partille för att träffa min älskade skrutt<3 sen bär det hem igen för mat och städning. På fredag är jag förhoppningsvis ledig, annars slutar jag 12,30. Soft.

På lördag kommer tjejerna hit oxå (: sen sover förhoppningsvis älsklingen<3 här :)

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0