Onsdag, 10 juni

Hej alla!

Jag har varit ledig idag, det var rätt gött. Men jag hade hellre slutat idag eller igår om det hade varit möjligt istället för att vänta på sommarlovet. Speciellt när älsklingen<3 slutade idag.

Det händer inte så mycket idag, träning kanske, sen blir det att gotta ner sig i sängen och eftersom jag ska upp tidigt imorn sover inte älsklingen<3 hos mig så jag får nöja mig med mina vänner Ben och Jerry.

Imorn blir det nog inget bloggande förän på kvällen då jag ska;
7,30 - Väckning.
8,50 - Iväg till bussen.
9,35 - Framme i skolan och avslutning med klassen.
10,00 - Gemensam avslutning med resten av Hvitfeldtska i Vasakyrkan.
11,00 - SOMMARLOV!
11,30 - Lunch med M&P på Avalon (:
13,00 - Kör P till jobbet.
13,30 - Jag och M kör ner till Tranemo till kusin Isabellas student.

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0