Måndag, 15 juni

SOMMARLOV!!!!

Först vill jag be om ursäkt för dålig uppdatering. Här kommer mina första sommarlovsdagar i korthet:

Torsdag. 
  • Skolavslutning. Träffade tjejerna i skolan, fick betyget, gick till Vasakyrkan, lyssnade på jobbig musik, lyssnade på linas klockrena kommentar till tjejen som spelade på plingplongbräda - hon har nog alldeles för mycket fritid HAHA. Därifrån till Espresso House Vasa, för att säga hejdå till Jessica och dom andra. Sorgligt :( haha ;)
    Ner till city, lunch med mamma och pappa. Sen iväg till kusin Isabellas student!
  • Kusin Isabellas student. Det blev endast jag och mamma som fick åka ner till Tranemo eftersom pappa skulle jobba. Ditresan var jobbig. När vi hade kommit utanför Borås hamnade jag och mamma bakom en jävla snigel. Efter att den svängde av kom det en ny jävla snigel och cirka 2 kilometer från faster och kusiners hus höll vi på att bli överkörda av en jävla lastbil som körde om en annan jävla lastbil på en enfilig väg. (vad snackar jag om?)
  • När vi kom fram var det inte långt kvar tills vi skulle åka ner till Bellas skola och se utspringet. Mamma var gullig och påminde mig om att Robin Bengtsson från IDOL 2008 oxå skulle ta studenten nu, eftersom han gick i samma skola som min kära kusin. Herregud, jag blev alldeles till mig. Jag menar, jag var redan riktigt exided över att få vara med på Bellas student och så tar min idol (eller idol och idol) studenten samma dag! Haha.
    Han sprang ut två klasser efter Bella och mamma stod bredvid mig, hon ville ju kolla hon med, haha. Sen undrade vi om det verkligen var Robins klass och gud vet hur många gånger vi nämnde Robin, om det verkligen var hans klass och var någonstans han höll till. SÅKLART står hans mamma, pappa och mormor/farmor bredvid oss och undrar samma sak. Jag höll på att dööö, fan vad pinsamt! Mamma nämnde ju såklart, vad gör det, vi känner ingen här. Fråga om du får ta kort med han oxå, sen kan du ju nämna hur mycket pengar vi har lagt ner på honom när vi röstade på honom i IDOL! Hon blev för pinsam så jag gick därifrån.
    När alla klasser hade sprungit ut fick vi äntligen gratta Bella (: Hon var så söt när hon och hennes klass skulle springa ut. De sprang från skolan ut på skolgården upp på en byggställning (som Bellas Edvins klass troligen hade fixat). Innan Bella var det samhällsklassen som sprang ut och de stod där uppe och sjöng och dansade väldigt länge. Bella var först ut och hon stod precis på tröskeln, sen gick hon fram lite till, lite till och ännu lite mer för att sedan springa ut, fort som fan ;) man ser ju att vi är släkt, ni som känner mig vet ju att jag inte är den trögaste när det gäller saker som jag brinner för. Haha Bella, en till gemensam sak som gör oss till släkt ;)
    Vi åkte sen hem till Faster där mottagningen för Bella och hennes pojkvän Edvin höll hus(:
    Det var en underbar student, jag hade verkligen jättetrevligt och det var så himla kul att träffa faster Eva.
    Grattis än en gång till Bella och Edvin!


  • Resten av lovet har jag inte gjort mycket, eller i lördags var jag, älsklingen <3 Josse och Hilda i Alingsås, Potatis Festivalen för att se Lina dansa, hon var jätteduktig verkligen och det var roligt i Alingsås, tråkigt bara att det regnade.
  • Idag började jag med lite jobb hemma, hade aldrig gjort det om jag inte fick betalt. Har även fått lite färg så det känns gött eftersom vädret idag var underbart (:

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer
Postat av: Bella

haha du är för rolig när du skriver :) haha Hör av mig en dag snart om vilken dag vi ska ses! puss <3

2009-06-18 @ 15:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0