Kärlek

Jag är så otroligt lycklig.
Jag är så otroligt lyckligt lottad som har fått träffa en av världens underbaraste personer. Den personen är så underbar, så fin och min fina älskade älskling. Den personen heter Daniel.

Älskling, jag är så kär i dig.
Jag älskar dig.
Jag älskar dig mest av allt i hela världen.
Du betyder allt för mig och när jag är med dig är allt annat oviktigt.
Det har snart gått nio månader av vårat förhållande.
Jag håller på och upprepar de två orden hela tiden.
Nio månader. Nio månader. NIO MÅNADER.
Helt ofattbart och helt underbart.
Nio Månader.
Jag älskar dig Daniel, låt det alltid vara vi <3

Daniel HJÄRTA Elin. ELIN hjärta DANIEL. Daniel Ekström HJÄRTA Elin Thörnblad. Danielin<3

Daniel♥Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0