Onsdag, 8 juli

Hej alla!

Jag vill börja med att gratulera min älskade mamma och pappa på deras 31åriga bröllopsdag (:
Eftersom pappa jobbar sent skift den här veckan så har vi varit ute på lite äventyr haha (:
I måndags var vi ute i Sisjön och köpte skärmar till min cykel som jag egentligen skulle ha fått när vi köpte cykeln för ca 3-4 årsedan eftersom det var plastskärmar, sen käkade vi lunch på donken (:
Igår var jag och klippte mig så då var det inte mycket att åka eftersom pappa måste åka hemifrån vid halv två.
Idag var vi också ute i Sisjön och bytte skärmarna som var för smala, sen åkte vi till Elgiganten och tittade på en ny iPod till mig och så var pappa inne på Systemet och sen åkte vi hem, eller rättare sagt, jag körde :D

När pappa hade åkt till jobbet så fick jag äran att klippa gräset och laga mat för att sedan åka in till stan för att träffa min älskade<3 innan han åker upp till Uddevalla och jag får inte träffa honom förän på måndag igen. Detta kommer att bli sjukt jobbigt. Men jag har hört folk säga att man behöver vara ifrån varandra i ett förhållande, det ska tydligen vara bra. Jag har inte insett det, men säger folk att det är bra så kanske det är det?

Daniel♥Elin

Ha det bra, 
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0