Träningstider

Jag vet, jag veet. Jag har sagt det förut. Men nu ska jag fan börja träna. Jag har börjat med ett litet schema som jag ska hålla på med i någon/några veckor: ε Minst 200 situps/dag
ε Minst 300 kalorier på crosstrainern/vecka
ε Stoppa mitt extrema sockersug genom att minska intaget av mat, överhuvudtaget:
Frukost: Ett ägg eller en skiva mörkt bröd och en ostskiva och ett glas juice.
Lunch: En smörgås(nyttigt bröd med pålägg) och ett glas vatten.
Middag: Tallriksmodellen, på Elins vis. Halva tallriken grönsaker, resten annan mat.
Låter inte det bra? Massa träning och nyttig mat :)


Från


Till

Förhoppningsvis.

Daniel♥Elin

Kommentarer
Postat av: Vanja

men elin! du ser ju i prinip redan ut så! dummer du ska inte tänka på idealet så mycket, tycker du e fin som du e :)

2009-07-09 @ 13:18:45
URL: http://vbohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0