Söndag, 26 juli

Hej alla!

EXTREMT dålig uppdatering och tråkiga inlägg. Men jag ska ju vara hemma hela kvällen så nååågot kul får vi väl hitta på?

Jag vill gratta min kusin Rebecka som fyller 23 år idag (:
Hoppas att din dag har varit bra (:

Imorn ska jag hem till älskling, han fyller år imorn och det ska firas :)<3

Jag och Louise bjöd våra älskade pojkvänner på Liseberg igår och det var riktigt kul :)
Anledningen till att vi bjöd dem var för att de fyller år, båda två imorn, så det var en tidig födelsedagspresent. Som förhoppningsvis uppskattades :)

Igår var det även min och Daniels 10-månadersdag och det känns helt underbart att vi snart har varit tillsammans ett helt år! Jag älskar dig Daniel, du är mitt allt hjärtat och du är så otroligt underbar♥ ♥ ♥ ♥

Skriver snart igen.

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0