Shoppingdag 2

Hej alla!
Det var ju en shoppingdag till. Ojojoj.
Jag tog 9,33 (!) bussen till stan för att möta Josse. På bussen träffade jag Claudia (:
Här kommer lite bilder (:



Josse på Vanlij (:




Sandra vid Kåsjön (:




Jordgubbar och körsbär på snedden, lev med det (:




Josse vid Kåsjön (:




Jag vid Kåsjön.

När klockan började närma sig 4 skulle vi ta kvart 15,45 bussen från Kåsjön, men det kom ju aldrig någon jävla buss så vi fick vänta en hel kvart på nästa buss. Segt var det.
När vi kom ner till Partille Centrum så mötte jag älskligen<3 medans Josse och Sandra tog pendeln tillbaka till stan.
Sen åkte jag hem och träffade Fredrik och Louise och hade en trevlig stund (:

Nu ska jag städa mitt rum :(

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer
Postat av: Bella

ja de är synd om mig :P haha



Becca blev jätte glad! Hon hade varit i borås och handlat lite själv och gissa vad?? hon hade köpt Hello Kitty jeansklänningen som jag tyckte vi skulle köpt! Sånt tur man kan ha ;D



<33

2009-07-03 @ 16:44:27
URL: http://isabellaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0