Shoppingdag 1

Hej alla!

Nu sitter jag och äter frukost i min ensamhet, eller ja, jag kollar ju på Vänner och snackar med Josse så heeelt ensam är jag ju inte:)

Just de, häromdagen när jag var ute och skulle ta upp min iPod och lyssna på den så fanns det ingenting kvar. INGENTING!! MIN IPOD ÄR HELT JÄVLA FUCKING LÄNSAD FÖR I HELVETE!

Asså jag hade 800 låtar och nu är dom bortaaa :(
Men nu sitter jag och tankar hem lite ny musik som jag ska fylla den med. Ska lägga alla låtarna i en speciell podmapp så att jag lätt kan hitta låtarna om samma sak händer igen. Hemskt är det!

När jag är klar med det så är min faster och mina kära kusiner förmodligen påväg upp och vi ska ta en sväng till stan (:

Imorn ska jag äntligen få träffa min älskade Daniel<3 jag saknar dig så mycket älskling <3 du är mitt allt <3

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0