HAHAHA OMG!

Förra inlägget blev skit, det går typ inte att ladda upp mer bilder :S


Jag var inne på en tjejs blogg, hon är helt otrolig och höll på att garva ihjäl mig när jag såg detta inlägg med följande text:


Amir skulle bli straight och erkänna sin förälskelse i mig!

Jag la ner min blogg och alla blev brunetter igen!

Kenza skulle sluta supa som en alkohlist?!

Blondinbella gjorde slut med sin Nils och skaffade sig i sin egna ras, dvs en gris..

Alla fjortisar slutade försöka vara som jag?!


Asså ursäkta, men jag har en sak jag vill säga.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Sicken jävla tjej asså. Vilka jävla tankar.

HAHAHA, det var dagens asså. ojojoj.

haha

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0