Britney Spears

Jahopp, då var dagen kommen.
Britney Spears och hennes Circus Tour kommer idag och imorgon att inta Globen. MED STORM, minst sagt.
Skitbra kommer det att bli, en liten detalj saknas.
JAG!
Jag saknas eftersom att jag inte kommer att vara där eftersom jag inte har 4500 kronor att lägga ner på en biljett. FAN varför har jag inte dem pengarna för? Varför kan jag inte vara värsta entreprenören och tjänar minst 2 miljoner om året? typ.
Åh, irriterande.
Vi som nu inte har möjligheten att vara i globen denna afton får väl nöja oss med lite bilder och några av de bästa låtarna. Jag hjälper till.








Aja, ni som ska dit får ha en underbar kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0