Tisdag, 13 januari

Hej alla!
Det är första skolveckan detta året, eller a för mig iallafall. Alla andra har ju nästan gått en vecka nu (a)
Det är många 50poängskurser som avslutas nu och vi har ett soft schema, började tio igår och skulle gått till tjugo över fyra. Men jag skulle till läkaren så jag slutade fem i ett (:
Idag började vi tio, fast kunde ha börjat ett istället och gick till tre. Onödiga dagar egentligen.
de återstående dagarna är ordinarie, förutom fredag. Då börjar vi ett och slutar två, (:

Träffade älsklingsbaby<3 efter skolan idag älskar dig så jävla mycket daniel, jag klarar ingenting utan dig. Tack älskling för att du finns i mitt liv. Jag Älskar Dig <3 men kunde inte vara med honom speciellt länge eftersom han var tvungen att åka hem och det var även jag. Saknar dig skutten<3

Bestämde mig senare för att åka upp till träningen, skulle ju inte träna eftersom jag äter pencilin/antibiotika. Men jag har inte varit där på några veckor. Men nu får jag inte träna igen fören den 21 januari. Sen är ju serien snart slut jag får se till att jag gör det bästa av saken..

Daniel♥Elin


Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0