Söndag, 18 januari

Hej alla!

Den här dagen har inte varit den bästa.

Jag vaknade på helt fel sida idag och har varit både arg, ledsen och deppig hela jävla dagen. Förlåt till er som har fått se mig på detta humör idag..

Vaknade vid tiotiden av att min tränare ringde och väckte mig..
Två timmar senare kom Linda hem till mig och vi gick och kolla på matchen mot Stenungsund. Det fanns väl inte speciellt mycket att säga om den..

Sen kom älsklingsdannii<3 och joakim hem till mig, vi kollade på film, sen skulle de iväg och hämta babys nya cykel som hans pappa har köpt till honom.
Sen bestod resten av tiden de va här av pizza och lite annat. Sen åkte dom och jag får inte träffa min baby förän på tisdag :( saknar dig skitmkt älskling <33

Skola imorn igen och jag slutar 16.20 så jävla segt.

Daniel♥Elin



Ha det bra,
Pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0