Onsdag, 21 januari

Hej alla!

Onsdag idag och snart är de helg. De ska bli skönt att slippa gå upp strax efter sex på morgonen och man kan ligga och dra sig hur länge som helst.
Jag åkte samma buss som Erica Gris hem igår, hahahaha, fyfan va kul de va. Hon va helt störd, hon skrattade typ 24/7 knäppa unge.
Jag hann gå av bussen och gå på nästa buss till Partille eftersom baby sa att han slutade tidigare, ändå fick jag sita och vänta på honom (:<3
När jag ska gå på bussen frågar busschauffören om jag var trött.
Jag ba; Nää?
Vafan fråga han de för :S
Linus satt på bussen och han berättade att han hade varit i Mexico under lovet och ska snart till Miami i USA. Fyfan va härligt att åka dit. Jag vill oxå utomlands och bara ha de bra och vara med underbara människor i sol och värme! Blä på Sverige vid den här årstiden!

Nu ska jag till nästa lektion som börjar. De blir ett till, lite socialare inlägg senare idag.

Daniel♥Elin


Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0